T.G.I. Friday's

Καλή επιτυχία ! (ψωμάκι και βάση ipad)

Το καλοκαιράκι έφτασε και μαζί με αυτό και η εξεταστική.Επίσης ήρθαν και απήρθαν οι πανελλαδικές και πληθώρα άλλων εξετάσεων.Είσαι έφηβος;Δίνεις πανελλαδικές.Πέρασες την εφηβεία και αρνήσε να μεγαλώσεις;Έχεις εξεταστική.Μεγάλωσες αρκετά,τόσο όσο να ανησυχείς για την υγεία σου;Δίνεις εξετάσεις αίματος και ούρων.Σε όποια κατηγορία και να ανήκεις σου εύχομαι καλή επιτυχία στις εξετάσεις σου.

Δεν θα ασχοληθώ με το να με κατηγοριοποιήσω σε μια απο τις παραπάνω περιπτώσεις,απλά θα σας πώ πως οδεύω κι εγώ προς τις μακρινές,δροσερές και εξωτικές εγκαταστάσεις που χρησιμοποιεί το ΕΑΠ (ελληνικό ανοιχτό πανεπιστήμιο) για να κάνω τις διακοπές μου και να εξεταστώ σε δύο μαθήματα παρακαλώ.

Για να προετοιμαστώ λοιπόν γι αυτά τα δύο μαθήματα,έπρεπε πρώτα να  δημιουργήσω λίγο με τα χεράκια μου και μετά να λύσω τις ασκήσεις μου με το μικρό πλήν δυναμικό μυαλουδάκι μου.

Η τελευταία μου ενασχόληση είχε να κάνει με την δημιουργία ψωμιού και μάλιστα απο τα πολύ κάτω επίπεδα.Ξεκίνησα να φτιαξω προζύμι.Δυστυχώς δεν είμαι ικανοποιημένη με τις αποδόσεις  μου και αισθάνομαι και λίγο φόνισσα των ζυμομήκυτων.Είμαι πολύ κοντά στο να σταματήσω να τους σκοτώνω, ευτυχώς.Ψάχνωντας τρόπους επιβίωσεις του προζυμιού μου,βρήκα τον παρακάτω τρόπο για να κάνεις ψωμάκι και μάλιστα χωρίς να ζυμώσεις.

Τα υλικά πολύ απλά


3 φλυτζάνια αλέυρι
1/4 κουταλάκι του γλυκού ξερή μαγιά
1 και 1/4 κουταλάκια του γλυκού  αλάτι
1 και 1/2 φλυτζάνι νερό

Εκτέλεση

Πέρνουμε μια λεκανίτσα,βάζουμε όλα τα υλικά μας και τα ανακατώνουμε απλά και απαλά μέχρι να ομογενοποιηθούν.Τα αφήνουμε για 18 ώρες!!!Ναι,καλά διαβάσετε.Περιμένετε για 18 ωρές και μετά αφήστε την ελαφρώς ρευστή σας ζύμη σε μια αλευρωμένη πετσέτα για 1 1/2 ωρίτσα να φουσκώσει

Ανοίγουμε το φούρνο μας να προθερμανθεί στους μέγιστους βαθμούς που έχει  και μέσα στο φούρνο βάζουμε ενα βαρύ μαντεμένιο σκεύος να κάψει και αυτό (εγώ δεν έχω και χρησιμοποιήση την βαριά μου τεφάλ κατσρόλα-χωρίς πλαστικά χερούλια φυσικά).Μόλις ο φούρνος μας πιάσει τελική ταχύτητα,ρίχνουμε μέσα το ψωμί μας και ψήνουμε μέχρι να ροδίσει.Είναι πανεύκολο!Είναι πεντανόστιμο!Τολμήστε το!



Σας παραθέτω φωτογραφίες απο τα ψωμάκια μου






Και επειδή οι 18 ώρες δεν περνάνε εύκολα σας παραθέτω ένα βίντεο με τη εκτέλεση του ψωμιού ώστε να σας λυθούν τυχόν απορίες για το χειρισμό της ζύμης (είναι σχετικα ρευστή και δεν κουμανταρετε εύκολα).

http://www.youtube.com/watch?v=13Ah9ES2yTU

Το βιντεάκι όμως κρατάει μερικά λέπτα.Για να περάσουν οι ώρες λοιπόν σας δίνω και το παρακάτω link για να κάνετε μια βάση για το  ipad  ή για κάποιο άλλο tablet που τυχόν έχετε.

http://www.bettycrockerass.com/2011/04/tutorial-for-ipad-standrest.html

Εγώ έκανα την δική μού βάση για να ξεκουράζετε το pad του Β. που έχει και αυτός την εξεταστική του.Καλή επιτυχία και σε εσένα Β.






1 σχόλιο:

thomi Manolopoulou είπε...

ωωωωωωω!!!!