T.G.I. Friday's

Τι θυμήθηκα τώρα;


"Να μας έχει ο θεός γερούς, πάντα να ανταμώνουμε και να ξεφαντώνουμε....." τάδε τραγούδησαν Διονύσης Σαββόπουλος & Θανάσης Παπακωνσταντίνου στην χθεσινή- πολύ καλή -παράστασή τους.
Απο τότε που θυμάμαι αυτό το τραγούδι, θυμάμαι πόσο μου άρεσε αυτός ο στίχος.
Και χαίρομαι που είμαι ακόμη "γερή και ανταμώνω και ξεφαντώνω με τους φίλους μου".
Στα ανταμώματα με τους φίλους μου και τι δεν συζητάμε. Σε μια απο τις τελευταίες μας συναντήσεις,ανάμεσα στα μουσικά δρώμενα της πόλης μας,αναφέρθηκαν και οι κρεμούλες μήλου σε βαζάκια, που τρώγαμε όταν ήμασταν μικρά.Εκείνες με το μπλέ καπάκι και την ασπρόμαυρη φωτογραφία ενός μώρου.Ήτανε και είναι - όπως θα διαπιστώσετε -της εταιρείας Gerber.Πεντανόστιμες!!!!Μου άρεσε πολύ να τις τρώω δροσερες απ΄το ψυγείο.Ελπίζω και σήμερα να τις φτιάχνουνε με tην ίδια συνταγή.Ακoλουθήστε λοιπόν το παρακάτω link www.gerber.com/gerberbaby και "παρετε" γευσή απο την πιο νόστιμη "μηλόκρεμα".
Υπάρχει και άλλη μια κρέμα διαχρονική και πεντανόστιμη. Η απλή αναλογική - όπως λέει και ο μέγας Βαλάντης - "άνθος αραβοσίτου".Η συσκευασία με τις διαφορές γεύσεις είναι η καλύτερη,κάθε φακελάκι και μια λιχουδιά.
Η αγαπημένη μου;Η σοκολάτα.Δοκιμάστε να βάλετε στο μπώλ που θα την σερβίρεται σπασμένα μπισκότα πτι μπερ!!!!Γιαμ,γιαμ,γιαμ!!!!Οι νοστιμιές των παιδικών μου χρόνων είναι οι καλύτερες.Και κάθε φορά που τις θυμάμαι,να σου εκείνη η ακατανίκητη λιγούρα.Gerber πολύ χλωμό να βρώ,λέω να χτυπήσω μία ''γιώτης''.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

geia sou mikroula...

Ανώνυμος είπε...

geia sou