T.G.I. Friday's

Ομάδες! (Ομελέτα φούρνου με σπαράγγια)

Ομάδες,ο τίτλος αυτού του post.Και δεν αναφέρομαι στις αθλητικές.Αναφέρομαι σε διάφορες άλλες ομάδες που συμμετέχουμε έχοντας  κοινό στόχο,σκοπό και κοινά ενδιαφέροντα με τα υπόλοιπα μέλη τους.Την προηγούμενη βδομάδα,είχα πολλές συναντήσεις και πολλές "εργασίες" με τις ομάδες που συμμετέχω(Αρκτούρος,Θεσσαλονίκη Αλλιώς και απο εδώ και πέρα Greek food blogs).Μία απο αυτές τις συναντήσεις όμως είχε ιδιαιέτερο ενδιαφέρον για εμένα.Ήτανε η συνάντηση με τους food bloggers της Βόρειας Ελλάδας που συμμετέχουν στο portal http://greekfoodblogs.com/.Ήτανε πολύ όμορφη βραδιά και χάρηκα πολύ που γνώρισα ανθρώπους που έχουνε τα ίδια ενδιαφέροντα με εμένα.
  Την παγκόσμια ημέρα Περιβάλλοντος συμμετείχα σε κάποιες δραστηριότητες του Αρκτούρου.Πέρασα τέλεια.Και βρέθηκα με 2 ματσάκια σπαράγγια δώρο της Βιοαγρός.
Τα έκανα μια καταπληκτική ομελέτα και πήρα την απόφαση να τα εντάξω στα ψώνια της μαναβικής μου,αφού είναι τόσο νόστιμα και υγιεινά.

Υλικά
(για 2 μερίδες)

20-25 σπαράγγια βρασμένα  σε αλατισμένο νέρο για 6-10 λεπτά (αφαιρέστε λίγο απο το κάτω κοτσάνι τους-σπάζοντάς το- πριν τα μαγειρέψετε)
αλάτι,πιπέρι,τριμμένο μοσχοκάρυδο
4 αυγά,λίγο γάλα (100 ml περίπου)
ένα κομμάτι φέτα (100-150 gr) σπασμένη στο χέρι

Εκτέλεση

 Αραδιάζουμε τα σπαράγγια σε ένα λαδωμένο pyrex.









Χτυπάμε σε ένα μπώλ τα αυγά,με τα μπαχαρικά,το τυρί και το γάλα.








Περιχύνουμε το μέιγμα των αυγών,επάνω απο τα σπαράγγια.
Ψήνουμε στους 180 ˚C, μέχρι να ψηθούν και να ροδίσουν τα αυγά,περίπου 35 λεπτά (εγώ τα θέλω πολύ καλοψημένα τα αυγά μου).

4 σχόλια:

Thomi Manolopoulou είπε...

η ομελετα φαινεται υπεροχη!!!
κι εχω μια πεινα:)

Satan_My_Lord είπε...

την δοκίμασα την ομελέτα, πολύ ωραία έγινε....

αντί όμως για σπαράγγια, έβαλα χωριάτικο λουκάνικο κομμένο σε ροδέλες

lena είπε...

@satan my lord:
χαίρομαι για τις παραλλαγές στις συνταγές που αναρτώ.πολύ καλή η συγκεκριμένη.μετά το πέρας της δίαιτας θα την δοκιμάσω κι εγώ.

Satan_My_Lord είπε...

πάλι δίαιτα?

δεν τελειώνει ποτέ?