T.G.I. Friday's

Έκθεση ιδεών: Πώς πέρασα το καλοκαίρι μου! (Θράψαλα γεμιστά)

Φέτος το καλοκαίρι πήγα στη Χαλκιδική (καμία σχέση η φώτογραφία), γιατί "σαν τη Χαλκιδική δεν έχει!"
Έμαθα να κάνω μακροβούτια χωρίς να κρατάω τη μύτη μου και να τρώω όλο το φαγάκι μου.
'Επαιξα με τα φιλαράκια μου και η μαμά μου ήταν πολύ χαρούμενη που είμαι κοινωνικό παιδάκι.
Μέτα γύρισα στην πόλη και έκανα διάφορες δουλειές που καθόλου δεν ήθελα και μετά ξαναπήγα στη θάλασσα και μετά ξαναγύρισα στην πόλη κ.ο.κ.
Όλες αυτές τις ημέρες πάντα μαγείρευα,αλλά ξεχνούσα να βγάλω φωτογραφία το φαγητό και έτσι δεν έγραφα τίποτα εδώ.Έκανα και κάτι ακόμη που θα σας αποκαλύψω σε κανένα μήνα,που πολύ χρόνο μου καταναλώνει.

Τέλοσπάντων τέλος καλό,όλα καλά.
Επέστρεψα και ξαναμαγειρεύω.


Θράψαλα γεμιστά με ρυζάκι

υλικά

θράψαλα ή καλαμάρια καθαρισμένα (περίπου 2 για κάθε άτομο,εξαρτάται απο το μέγεθος του καλαμαριού-μην ξεχνάτε ότι μαζεύουνε λιγάκι στο ψήσιμο)
ρύζι ποικιλίας parboiled, περίπου 2 με 3 κουταλίες της σούπας για κάθε καλαμάρι (και πάλι εξαρτάται απο το μέγεθος των μαλάκιων)
1 ντομάτα τριμμένη
1 κρεμμυδι ξερό ψιλοκιμμένο
1 καρότο τριμμένο
άνηθο,αλάτι,πιπέρι,ρίγανη,θυμάρι,μουστάρδα σε σκόνη,ελαιόλαδο
χυμό λεμόνι
ένα φλυτζανάκι λευκό κρασί
λίγο κουκουνάρι και μικρές σταφιδούλες (χρησιμοποιούνται στην ανατολίτικη κουζίνα,αν δεν βρείτε βάλτε απλές μαύρες)




εκτέλεση

Σε ένα τηγάνι σωτάρουμε το κρεμμύδι,με το καρότο.Μόλις ετοιμαστούν προσθέτουμε το ρυζάκι και το κουκουνάρι.Μόλις το ρυζάκι "λαδωθεί" καλά (θα μείνει πιο σπυρωτό έτσι) προσθέτουμε την ντομάτα,το κρασάκι,το χυμό λεμόνι,τα μπαχαρικά και τις σταφιδούλες.Ανακατεύουμαι καλά και προσθέτουμε νεράκι.Αφήνουμε το μείγμα να σιγοβράσει για 10'.
Κατεβάζουμε απο τη φωτία και αφήνουμε το μείγμα να κρυώσει.Πέρνουμε τα καλαμάρια ή τα θράψαλά μας και τα γεμίζουμε με το μείγμα (όχι μέχρι επάνω,γιατί το ρύζι θα φουσκώσει και τα καλαμαράκια μας θα σκάσουνε).
Κλείνουμε τα καλαμαράκια με οδοντογλυφίδες και τα βάζουμε σε ένα λαδψμένο ταψάκι.Προσθέτουμε λίγο νεράκι ακόμη για να ψηθεί το ρυζάκι μας και βάζουμε στο φούρνο για 20' με 30' αρχικά σκεπασμένα και μετά ξεσκέπαστα για να πάρουνε χρώμα.

Όσον αφορά τα ποδαράκια και τα πτερύγια που τυχόν σας βρίσκονται θα τα μαγειρέψουμε σύντομα.Γιουβετσάκι με θαλασσινά!

Καλή όρεξη

1 σχόλιο:

thomi είπε...

επιτελους συνταγη:))))))))